.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دستگیری 2 عامل تهیه و توزیع مواد محترقه در بهشهر
فرمانده انتظامی بهشهر از دستگیری 2 عامل تهیه و توزیع مواد محترقه در این شهرستان خبر داد و گفت: از این عاملان 21 هزار و 198 عدد انواع مواد محترقه در اين شهرستان کشف شد.

به گزارش شمال نیوز،ابراهیم شجاعی گفت: به منظور پیشگیری از وقوع حوادث ناشی از مراسم چهارشنبه آخر سال طرح برخورد با عاملان تهیه و توزیع مواد محترقه در شهرستان بهشهر به اجرا در آمد.

وی افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی این فرماندهی پس از بررسی‌های همه‌جانبه و تحقیقات پلیسی موفق به شناسایی دو نفر از عاملان تهیه و توزیع مواد محترقه و آتش‌زا در این شهرستان شدند.

فرمانده انتظامی بهشهر خاطرنشان کرد: پس از هماهنگی‌های قضایی ماموران در عملیاتی ضربتی متهمان را دستگیر و در بازرسی از منزل آنان 21 هزار و 198 عدد انواع مواد محترقه کشف کردند.

این مسؤول با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده به دلیل سلب آسایش شهروندان و اخلال در نظم و امنیت عمومی به مرجع قضایی معرفی شدند، اظهار کرد: استفاده از هرگونه مواد محترقه و منفجره‌ای که موجب سلب آسایش شهروندان شود طبق قانون جرم بوده و پلیس با متخلفان و مجرمان در این زمینه برخورد خواهد کرد.

شجاعی از شهروندان خواست برای پیشگیری از حوادث چهارشنبه آخر سال ضمن همکاری با پلیس در ایجاد نظم و امنیت عمومی، در فرزندان خود این باور را ایجاد کنند، که سلب آسایش دیگران، وسیله خوبی برای شادی و سرگرمی نیست و نباید با اشتباهات خود، اندوه و ماتم را جایگزین شادی آغاز سال نو کنند./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.448 seconds.